من دنیا دیده ام

متن مرتبط با «دختر» در سایت من دنیا دیده ام نوشته شده است

من دختر حسودیم..

  • نیلوبلاگ

    من حسودم چون میگم اگر چنین فردیxa0 چنین توانایی رو داره منم باید بتونم اون رو کسب کنم من حسودم چون اگر میبینم 1 خانم به همه ی کارxa0 های زندگیش میرسه باید سبک مدیریت کردنش رو یاد بگیرم و ببینم چطور زندگیش رو مدیریت میکنه ( با تمام عشوه گری و دلبری انسجام فکری داره) حسودم چون به بعضی توانایی ها و مهارت های دوستانم غبطه میخورم ولی خداییش هیچ وقت بدشون رو نخواستم ولی بیشتر حواسم بهشون هست که چه کار هایی انجام میدند میگم دختر تو که کم تر از اینا نیستی حسودم چون وقتی یک فرد موفق تر از خودم رو میبینم ...

    ادامه مطلب
  • دختر داشتن

  • نیلوبلاگ

    دیشب موقع خواب یاد حرف یکی از اشنایان افتادم که دختر ناز و خوشگلی داره ویک جورایی آجی صدام میزنهxa0 منم که خواهر ندارم کلا باهم بازی میکنیم و بیرون میریم . یک روزی پدرشxa0 خیلی بد دعواش کرد و منمxa0 واکنش نشون دادم. پدرش به من میگفت عموجون دختر باید از کسی حساب ببره چون در اینده نمیشه کنترلش کرد من نازنین رو خیلی دوست دارم چون وجودمه و دختر اعتبار پدرشه ولی بعضی وقت ها که کار اشتباهی میکنه که بیشتر در زمینه امنیتش هست عصبانی میشمxa0 و یقینا این رفتار مهربون رو باهاش ندارم چون در اینده هم این رفت...

    ادامه مطلب