من دنیا دیده ام

خرید بک لینک
زندگی، این انتزاع ِ مرموز و گهگاه گُنگ یه مسیر برای رسیدن به اون چیزیه که انسان در نهایت ِ خودش متصوره. و تمام ِ اتفاقات، بودننبودنها و احساسات در نهایت ِتاثیرند روی این مسیر و به نظر میرسه اغلب در کوتاه مدت گریزی از این تاثیر پذیری نیست. با اینهمه، در مسیر موندن و دور نشدن از نهایت ِ خود دور از دسترس و بعید نیست و نبوده هیچگاهی. تو میتونی با همه ایمانت در نهایت ِ شکایت به خداوند باشی، یا با یک رجای محض به روشنای مسیر در خوف ِ فراگیر ِ تاریکی گرفتار؛ این نبرد ِ بهنظر تموم نشدنی شاید یکی از هزار و شاید تنها معنی ِ زندگی باشه، این دلگیریهای مدام، این تنهاییهای نفسگیر و غمهای فزاینده جزئی از مسیر ِ توئه مَحیای من، نترس دخترم، پُشت به باورهای اصیل و درونی ِ خودت نکن؛ من، میگم برای تو که برای تجلّی روحت [اگر روحت رو سزاوار ِ رسیدن به والاترین جایگاه و نگاه میبینی] باید بجنگی، باید تن به هجمهی بیرحمانهی شکها بدی، اگر که استوار در مسیرت بودی هر لحظه میتونی قد کشیدن ِ روحت رو ببینی، فقط، فراموشت نشه هیچوقت که زندگی [در باور ِ من] چیزی جز همین نبرد نیست. و تمام ِ پردههای زندگی ِ تو در این مسیر اتفاق میافتند، در مسیر ِ رسیدن به خودت بهترین باش، منظورم از بهترین بودن اینه که زیباترین و دوستداشتنیترین تاثیر و تابش رو به روی دنیای پیرامونت داشته باش، این هنر و ارزش ِ بزرگ من دنیا دیده ام...ادامه مطلب

ما را در سایت من دنیا دیده ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: جمعه 29 دی 1396 ساعت: 22:44

امشب که نوشته ی دوست عزیزم زینب به عنوان( چه کسی بهتر است) رو میخوندم خیلی به دلم چسبید سبک نوشتنش و اینکه هر دوتقریبا همشهری و فامیلی هامونم یکیه باعث میشه بیشتر دوستش داشته باشم میدونم در آینده به یکی از آرزوهاش که شرح زندگی خودش رو بنویسه میرسه . در متنش به مریلین منسن اشاره کرده بود وطبق گفته خودش(نمیدانستم ادم در پستی میتواند اینقدر پیش برود) در گوگل سرچ کردم ببینم کی هست و طرف چیکارست متوجه شدم یکی از چهره های مطرح شیطان پرستی معرفی شده بود نمیدونم چرا بعد از اینکه چند تا بیوگرافی و زندگینامش رو چه در سایت های ایرانی و خارجی خوندم حس بدی بهم دست نداد نه اینکه کاراش و قبول داشته باشم نه ولی خب طبق شرایطی که داشته چنین آینده ای دور از انتظار نبوده بعضی وقت ها یک سری شرایطی هست که دوست خودمون نیست مثل شرایط خانوادگی ولی بعد از یک سنی دیگه به خودمون ستگی داره چه شرایطی رو چه زندگی رو برای خودمون فراهم کنیم بعضی ها اگاهانه زندگی میکنند و بعضی ها هم فکر میکنند چنین سبکی دارند ترکیب اسمش برام جالب بود نام مریلین رو از بازیگر معروف مریلین مونورو گرفته بود ایشون هم یکی از مدل ها و بازیگر های مشهور هالیوود بوده اتفاقا بر عکس حرف های دیگران که در موردش بد گفته بودند اتفاقا من ازش خیلی خوشم اومد رفتار و حرکات و عشوه هاش خیلی برام جالب بود ولی از سرنوشتش خیلی ناراحت شدم در جای من دنیا دیده ام...ادامه مطلب

ما را در سایت من دنیا دیده ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: جمعه 29 دی 1396 ساعت: 22:44

در جایی که فرهنگ و رسوم ما جمع گراست و اینکه اگر ارزش های دیگران را بر ارزش های خودمون مقدم شماریم مقدم تر و با افتخار تر هستیم چنین چیزی ممکن است؟

من در این جامعه باید قهرمان زندگی دیگران باشم تا خودم.

چطور میتوانم قهرمان رویاهای خودم باشم وقتی حتی دقیقا نمیدانم چه رویایی در سر دارم؟

پی نوشت: کاش میدونستم 20 سال دیگم رو ببینم که چه وضعیتی دارم

من دنیا دیده ام...

ما را در سایت من دنیا دیده ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 18:06

امروز در یکی از کانال های تلگرام که مربوط به فایل های ویدیویی دکتر میثاق است ویدویی را دیدم در مورد اینکه هر کس لایق شرایطی است که تلاش به تغییرش نمیکند. یک سری عادت هایی که خودم از انجام دادنشون پشیمان هستم ولی انرژی زیادی بهم میدند فکر کنم اگر عادت ها را تغییر بدم و یا با عادت های مفید تر جایگزین کنم همین قدم های کوچک باعث پیشرفتم خواهد شد من قبلا برای تغییرشون تا حدودی موفق بودم (مثلا وب گردی زیاد و تلگرام) سایت های مختلفی رو میدیدم ولی این بار به زبان فرانسه مطالب را میخواندم و یا در تلگرام بیشتر با توریست هایی که در شهرشم اشنا شده بودم صحبت میکردم که خیلی برای اینکه از حرف زدن نترسم مفید بود و اینکه کلی تجربه های مفید داشتند که بهم میگفتند ولی دوباره د ر بعضی عادت هام دچار کمال طلبی شدم و تنبلی کردم و خیلی از عادت های خوبم را انگار داشتم فراموش میکردم .پی نوشت: نظم شخصی 15 دقیقه به مدت 40 رو ز را برای وبلاگ نویسی ام در نظر گرفتم. من دنیا دیده ام...ادامه مطلب

ما را در سایت من دنیا دیده ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 18:06

بیشتر کار هایی که انجام دادم بیشتر ناقص و نیمه تمام رها کردم و به کار های اسانتر و مورد علاقم بیشتر پرداختم.در زمینه تحصیل این چنین بوده تا زمینه های دیگر مثلا یاد گرفتن یک هنر و یا یک مهارت نیمه تمام گذاشتم تابستان کلاس دسر و شیرینی میرفتم نیمه تمام گذاشتم و به کار دیگه ای پرداختم در اخر نه شیرینی پذیری رو درست و حسابی یاد گرفتم نه اون کاری که بر فرض علاقه داشتم.دلال نیمه تمام کردن کارها: 1- تنبلی 2- علاقه نداشتن 3- زودتر از موعد به این نتیجه میرسم که این کارها بی فایدست 4- به حرف دیگران توجه کرد ن من دنیا دیده ام...ادامه مطلب

ما را در سایت من دنیا دیده ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 18:06

صفحه بندی