من دنیا دیده ام

متن مرتبط با «تنبلی» در سایت من دنیا دیده ام نوشته شده است

تنبلی

  • نیلوبلاگ

    من اصولا ادم تنبلی هستم خیلی هاxa0 میگن دختر تو سخت کوشی ولی خودم همیشه کارهام رو نیمه تموم رها میکنم اگر سخت کوشم که نباید اینطور باشه و کارهام رو دقیقه نود انجام بدم از منابع زمان بهره های کافی رو نمیبرم و بیشتر تصمیم ها محدود به گزینه های اخر میشه یعنی به اجبار باید انتخاب کنم پس این کار میشه تنبلی xa0در نوشته های دوستان متممیم دنبال راه حل میگشتم ببینم چیکار میکنندxa0xa0 یکی از دوستان متمییم علی کریمیxa0 در مورد تنبلی و فرق آن با استراتژی نوشته بود من که 90 درصد علائمش رو داشتم باید برای این...

    ادامه مطلب